dilluns, 12 de maig del 2008

Vist des de fora

Quan deia que "des de fora es veu diferent" volia dir que sembla que hi ha alguns polítics que no us han deixat sols, i que els poseu a tots a la mateixa alçada. Si no recordo malament, això venia perquè pegàveu hòsties a tort i a dret sense cap tipus de criteri. Avui mateix llegia a Vilaweb que els alcaldes d'Esquerra Republicana han fet un comunicat per demanar que no es faci la canonada després de les pluges del cap de setmana. Són els únics que ho han demanat, com també van ser els únics que van signar un manifest contra el transvasament, i els únics que aniran a la manifestació del diumenge (jo també hi aniré) en nom del partit. Què ha fet el PSC per defensar l'Ebre? I IC-V? El PSC, res; IC-V, dir que dimitien i, de cop, acceptar la interconnexió. ERC es va abstenir en la votació; PSC i IC-V hi van votar a favor. Segurament hi ha més coses que desconec perquè no estava tan connectada a la vostra actualitat quan vaig arribar, però estic convençuda que vosaltres, votants o no d'ERC, militants o no d'ERC, desenganyats o no, també veieu aquestes posicions que fan posar els polítics en un nivell o un altre.

Una altra qüestió: un visitant del meu blog m'ha dit que avui ha anat el vicepresident del Govern, amb el delegat, a veure la platja de la marquesa. Em podeu dir si per casualitat el Baltasar s'ha interessat per l'estat de la platja? Reconec que encara no l'he visitada, però com que m'han explicat que és com el Trabucador però a l'altra banda del riu, i com que he vist les fotos, puc imaginar la magnitud de la tragèdia.

Em sembla que deixaré de parlar de polítics, abans que el meu blog es converteixi en la Marfanta 2 i que algú em torni a dir Comedianta 2, però us asseguro que continuaré parlant de temes de les vostres terres que, em sembla que ja us ho vaig dir, espero fer-me meves.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Amb tots els meus respectes, noen tens ni ideade res. Carod Rovira va venir a lamarquesa peranunciar que ell també està a favor de la interconnexió de xarxes. En comptes de la veu fosca hauries de dir-te la veu ronca.

Krupp ha dit...

La veritat és que estem tot sols. ERC no se jugarà lo seu lloc al govern, ni per natros ni per intentar mantenir una mica de coherència en lo seu discurs.Benvinguts siguen los polítics que s'esforcen de veritat per a evitar l'expoli, però en general només fan comèdia.
Tots mos han enganyat.

Jordi Roig i Valldepérez ha dit...

Porto diversos caps de setmana parlant amb gent de fora de les Terres de l'Ebre i he trobat tot tipus d’opinions sobre el nou transvasament.

Molta gent de fora hi està d’acord tot i veure que la emergència nacional no es tant greu i que els interessos econòmics, una altra vegada, estan darrera de tot això. El missatge polític a calat, sobretot a l’àrea de Barcelona. Jo no vull convèncer a ningú, tothom és prou grandet per pensar i posicionar-se com vulgui. Jo com ebrenc, vull defensar el meu riu i les poques coses boniques que queden a l'Ebre i perquè una detracció més comportaria la nostra pròpia alerta al riu.

Altrament tinc amics ebrencs que fa temps que viuen a BCN que veuen bé el transvasament i que la regressió del delta no els importa gens ni mica, com a molta gent de l’àrea metropolitana.

Estem davant d’una altre tipus d’especulació, d’un altre tipus de negoci, ara és l’aigua la que donarà diners. Els polítics han fet molt malament d’abandonar la ciutadania per triar la solució més fàcil, la de fer negoci juntament amb les empreses que gestionen l’aigua. NO AL TRANSVASAMENT!!!

Una salutació!

P.D.: Benvinguda als blocs ebrencs!

Mc Calan ha dit...

No sé si em reconeixerás..Jo soc el que et va "fotre" canya només arrivar.. Et demano disculpes, pero veig amb satisfacció que fins i tot has menjat "ostrons" de l'Ampolla...Poc a poc...i una abraçada!