dilluns, 5 de maig del 2008

Ja ho faré

Si sou curiosos i heu llegit el meu perfil complet, heu pogut veure que fa molt poc que visc a Tortosa, segurament per poc temps, però com que de moment és segur que m'hi estaré aproximadament un any, he començat a buscar maneres d'ocupar el meu temps lliure. Com tothom, llegeixo, vaig al cinema i quedo amb els amics quan els tinc a prop. Ara no els tinc, estan per Girona, i aquí m'està sent molt difícil trobar-ne. Tortosa no és la ciutat més oberta i dinàmica de la terra --almenys els caps de setmana i les nits, que és quan tinc temps--, però té el seu encant. Mentre no tingui amics ebrencs, em dedicaré a fer una vida solitària que, la veritat sigui dita, em meravella.

Em sembla que m'he despistat. Volia dir que començo a dedicar temps a un blog que sé com comença però que no sé com acabarà, per matar el temps i, de passada, per anar escrivint alguna cosa que potser en algun moment del futur podré aprofitar. Vés a saber si aquest blog no em servirà per explicar als meus fills, o als meus néts, com va ser la meva experiència tortosina.